Blog

Getting noticed: tips & tricks.

Het (laten) bouwen van een nieuwe website brengt een grote denkoefening met zich mee. Het is belangrijk doordacht om te gaan met de creatie van- of het geven van de opdracht voor een nieuwe website. Als Digital Agency maken we het vaak mee: zaakvoerders of managers die als een ongeleid projectiel websites laten bouwen. Om onaangename verrassingen of extra kosten te vermijden geven we jou 5 zaken mee waar je best aan denkt voor de bouw van een nieuwe website!

    Kiezen voor een nieuwe website is een grote stap. Maar nu begint het echte werk: het opstellen van een briefingdocument waarin je specificeert wat je precies verwacht van die nieuwe site. Als Digital Agency krijgen we vaak te maken met zulke briefings. Vanuit onze ervaringen geven we je graag wat tips zodat ook jouw website volledig aan de verwachtingen voldoet!

    Donderdag 30 november gingen we met een klein Brandle-team naar KMO-connected. Hét netwerkevent voor KMO’s in Antwerpen. De crimescene waren de AED-studios in Lint. Toevallig ook locatie voor opnames van The Voice. Marcel Van Tilt, we hebben u wel gezien! Een kleine samenvatting over deze topdag vind je hier.

    Eindelijk was het weer zo ver; Conversion day 2017. Dit keer mocht de digitale wereld afzakken naar Autoworld in Brussel. Een leuk contrast; de geschiedenis van de automobiel tegenover de toekomst van digital marketing. Hoewel beide onderwerpen minstens even interessant zijn, althans voor mij als autofreak, gaan we het hier over Digitale Marketing hebben. Meerbepaald over wat ik, als jong digital marketeer, aan inspiratie mee naar huis neem (ik geef het alvast mee; mijn favoriet vind je helemaal onderaan!).

    Op donderdag 29 september was het Growth hacking conference 2017 van een growthhacking agency: Trigger. Het is een trending topic, dat growth hacken. Ik ging eens kijken waar al die fuzz om draaide. En nu begrijp ik het. In dit blogbericht ga ik jullie proberen duidelijk te maken waar het om draait. Hier gaan we!

    Je weet het misschien al, maar zoekmachineoptimalisatie (SEO) is geen afgebakend terrein. Er zijn verschillende manieren om de vindbaarheid van je website te verbeteren. In deze blogpost gaan we verder in op het technische aspect van de SEO-formule. Hoe maak je je website optimaal om gevonden te worden bij zoekmachines? Je leest het hier! 

    Het is een vraag die we dagelijks krijgen: ‘Hoe kan ik beter scoren in Google?’. Een simpele vraag, met een gecompliceerd antwoord. Er zijn namelijk veel manieren om aan zoekmachineoptimalisatie te doen. Maar hoe begin je hier nu best aan? In dit blogbericht vind je de essentials om jouw website te doen scoren in Google!

    Voor één van onze klanten kregen we de opdracht een brochure te herwerken. Het gaat om het vastgoedkantoor ImmoBrown. Dit bedrijf, gelegen in Knokke, specialiseert zich in exclusief vastgoed in de mondaine streek Knokke, Zoute, Duinbergen en omstreken. Bij een bedrijfsidentiteit die draait om kwaliteit, exclusiviteit en luxe hoort natuurlijk de bijhorende communicatie. Hoe we dit hebben aangepakt leest u hier.

    Ik kom het nog te vaak tegen: niet geclaimde bedrijfspagina’s op Google Mijn Bedrijf (GMB). Enorm zonde als je weet dat een account bij GMB essentiëel is als het gaat over SEO. In dit blog-bericht lees je alles over de invloed van een GMB-pagina op SEO.

    We leven in visuele tijden. We nemen steeds minder de tijd om te lezen, maar kijken des te meer naar plaatjes. Een goede infographic is het perfecte medium om dat nieuwe, groeiende publiek te bereiken. In één oogopslag begrijpt je doelpubliek het verhaal dat je wil vertellen. Maar hoe maak je een geslaagde infographic? En welke elementen moet een goede infographic bevatten?